נושא: עצה תאריך: 12/12/2008 9:59:00 PM
מחבר/ת: דותן רץ
לפי הדגמים שרשמת אני מנחש שאתה רוכב בעיקר XC-AM צודק? יש לך המון אפשרויות בתחום ובעיקר בטווח המחירים שלך. בתור חובב מושבע של GT אני ממליץ לך מאוד לבדוק את ה-SUNCTION למינהם (יותר לכיוון ה AM) לגבי הדגמים שרשמת את ה GIANT לא ניסיתי אבל ה Stumpjumper ממש מגניבות (למרות שאני עדיין מעדיף את ה GT). בכלל במחירים האלה (לדעתי לפחות) הכל עניין של מה יותר נוח לך ויותר מתאים לסגנון הרכיבה שלך כי לא ניראה לי שקיימים הבדלים באיכות המכלולים אלא רק עניין של נוחות אישית בניגוד לאופני כניסה+ ששם כל חברה מחפפת במקום אחר בכדי להוזיל עלויות.
|