נושא: כאחד שרכב על ... תאריך: 12/13/2008 6:18:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
2 אנדורואים,2003 ו-2005-2007 שהם הדגם הכי מסיבי שהיה עד היום, כיום רוכב על REIGN X שנותנים בראש חזק מאוד לכל אנדורו אע"פ שהם לא בקטגוריה של האנדורו ושוקלים 5 קילו יותר אבל מטפסים יותר טוב,חייב להציע לך את ה-GIANT REIGN כאופציה (לא ה-REIGN X כמו שלי... אבל קלים יותר בהרבה). המתלה מאסטרו שלהם הוא המתלה הכי טוב שיצא לי לרכב עליו,אופניים של 20 קילו מטפסים כמו אופניי XC ועוד עם בולם 160 מ"מ פתוח,פשוט מדהים. אל תתפתה לקישקושים שמציעים לך עם האופניים בשביל למשוך אותך אליהם!
|