נושא: מה שאתה יכול לעשות כרגע... תאריך: 12/13/2008 6:15:00 PM
מחבר/ת: guy p
ראשית משתתף בצערך.. אבל פרופוציות זה רק חתיכת ברזל..
לבדוק באינטרנט בלוחות יד שניה בחודש הקרוב אם צועות אופניים כאלו למכירה..
כמו כן לפנות לכל החנויות באזור שלך שבמידה ומישהו מגיע למכור כאלה אופניים.. יצרו איתך קשר.. ינסו לקחת ממנו טלפון .. או משהו..
זה המעט..
שוב..מצטער..
באמת מבאס.
אגב..איך גנבו ?
|