הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/13/2008 8:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  shay gilinsky עם תוכן  בולם TORA RS 302, כיוון, הכיצד?
נושא: בולם TORA RS 302, כיוון, הכיצד? תאריך: 12/13/2008 8:00:00 PM
מחבר/ת: shay gilinsky

על ה-GIANT PISTOL 1 מורכב בולם קידמי מסוג TORA RS 302.

שמתי לב שבצד שמאל למעלה(מצד הרוכב)יש ונטיל על מנת לנפח את הלחץ הדרוש, במקרה שלי סביב ה150PSI.(שוקל כ-92ק"ג)
ובצד ימין למטה, יש את כיוון הריבאונד.
העיניין הוא, כשאני פותח את את הפקק בצד ימין למטה, יוצא לי מן מפתח אלן קטן.
מה אני אמור לעשות איתו?
כיצד, אם אפשרי בכלל, אני שולט על חקושי השיכוך ומהירות ההחזרה?
תודה מראש,
שי.


חזרה לפורום