טקסט הודעת פורום
| 12/13/2008 8:41:00 PM |
|
נושא: זה מין צבע פנינה מתחלפת... תאריך: 12/13/2008 8:41:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון
אהל אני לא חושב שאפשר לצבוע שפיצים..אני לא חושב שזה יתפוס... וחוץ מזה הוא לא צובע אופניים פשוט הוא מוכן לעשות לי ג´סטה בגלל שאני מכיר אותו טוב.
|
חזרה לפורום |
|
|