הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/13/2008 8:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  זה מין צבע פנינה מתחלפת...
נושא: זה מין צבע פנינה מתחלפת... תאריך: 12/13/2008 8:41:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון

אהל אני לא חושב שאפשר לצבוע שפיצים..אני לא חושב שזה יתפוס...
וחוץ מזה הוא לא צובע אופניים פשוט הוא מוכן לעשות לי ג´סטה בגלל שאני מכיר אותו טוב.


חזרה לפורום