טקסט הודעת פורום
12/14/2008 1:46:00 AM
אלי בן-נון
זה צבע מיוחד..
נושא:
זה צבע מיוחד..
תאריך:
12/14/2008 1:46:00 AM
מחבר/ת:
אלי בן-נון
שזויות אור מ מסויימות או משתנה..ואז הוא ניראה לך שונה לגמרי..
ממש מגניב..:) :D
חזרה לפורום