טקסט הודעת פורום
| 12/14/2008 11:00:00 AM |
|
נושא: נראה יופייייייייי תאריך: 12/14/2008 11:00:00 AM
מחבר/ת: יואב דהן
:D אפשר קצת יותר פרטים על המקום - מה זה משגב? איפוה זה? דרכי הגעה ? כניסה לסינגלים וכו... כמות הסינגלים? אופי הסינגלים? יאללה שחרר אל תשמור הכל לעצמך :p :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|