נושא: יש לא מעט חליפות טובות תאריך: 12/14/2008 2:03:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני עם חליפה של רוקגארדן ומאוד מרוצה, וחליפה של MAG שניסיתי היתה לי גם נוחה מאוד.
אבל זה אני, ומבנה הגוף שלך כנראה לא זהה לשלי - ולכן כל המלצות הן בערבון מוגבל. צא לסיבוב חנויות, ומדוד לך את כל החליפות שיציעו לך. אחרי שתפסול את מה שלא נוח, אולי תישאר עם אחת שהיהת הכי נוחה (סבבה), או עם שתיים שלוש שנוחות באותה מידה - ועל זה כדאי להתייעץ עם מי שמכיר ואולי יש לו הערות....
בהצלחה
|