טקסט הודעת פורום
| 12/14/2008 2:09:00 PM |
|
נושא: תודה רבה ועוד שאלה... תאריך: 12/14/2008 2:09:00 PM
מחבר/ת: אורי ליבוביץ
מה אני צריך לבדוק כשאני מודד חליפת לחץ מעבר לנוחות? זאת אומרת, יש חומרים שהם עדיפים? ואיך אני אדע שכשאני אפול החליפה באמת תציל אותי? (כי מסיבוב של דקה וחצי ברכיבה בחנייה של החנות אי אפשר לדעת...)
|
חזרה לפורום |
|
|