טקסט הודעת פורום
12/14/2008 3:44:00 PM
שי מ
להה אחיי אתה חייבב ..
נושא:
להה אחיי אתה חייבב ..
תאריך:
12/14/2008 3:44:00 PM
מחבר/ת:
שי מ
לשאול אותו כמה הוא יכח לי על צביע ממש קטנה ... רק של הכידון ועוד חלק קטן ..
בבקשה ..
חזרה לפורום