נושא: חייב עזרה דחוף עם השרשרת !! תאריך: 12/14/2008 9:01:00 PM
מחבר/ת: שי מ
שלום ..
אתמול מצאתי אצל החנות אופניים שרשתרת יפה ושמתי אותה על האופניים נסעתי איתה כמה נסיעות מבחן והיא היתה אחלה ..
גם סובבתי קצת ביותר כוח את הפדלים לראות עם היא חזקה והיא עמדה בזה ..
לאחר חצי שעה של נסיעה היא ניפתחה לי :mad: ואז בבית סגרתי אותה שוב והיא שוב ניפתחה ליי ... :mad:
מה אני צריך לעשות ..?. למישהו יש אולי פתרון איך לחזק אוטתה שלא תיפול ?
תודה מראש ...
|