הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/14/2008 9:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עודד אב´´ג עם תוכן  תשובה לריבאונד
נושא: תשובה לריבאונד תאריך: 12/14/2008 9:42:00 PM
מחבר/ת: עודד אב´´ג

אתה לא צריך להוציא את הפקק עם האלן - הוא זה שבעזרתו אתה מכוון את הריבאונד.
פשוט סובב אותו עם/נגד כיוון השעון כדי לקבוע את הריבאונד שנוח לך.

הוצאת הפקק נועדה כדי לכוון את הFLOODGATE שנמצא (אם זה דגם מתאים) בראש הרגל הימנית של הבולם (לא הצד של לחץ האוויר)


חזרה לפורום