נושא: תשובה לריבאונד תאריך: 12/14/2008 9:42:00 PM
מחבר/ת: עודד אב´´ג
אתה לא צריך להוציא את הפקק עם האלן - הוא זה שבעזרתו אתה מכוון את הריבאונד. פשוט סובב אותו עם/נגד כיוון השעון כדי לקבוע את הריבאונד שנוח לך.
הוצאת הפקק נועדה כדי לכוון את הFLOODGATE שנמצא (אם זה דגם מתאים) בראש הרגל הימנית של הבולם (לא הצד של לחץ האוויר)
|