טקסט הודעת פורום
| 12/14/2008 10:15:00 PM |
|
נושא: חח היה לי חוליה עם פתיחה מהירה אבל .. תאריך: 12/14/2008 10:15:00 PM
מחבר/ת: שי מ
שבאתי לשים א השרשרת ולפתוח אותה לשחיל בשילדה היא עפה לי חח .. אבל אני כול הזמן סוגר את החוליות וזה כול פעם זז לצד אחר וזה לא תפוס חזק חזק ..
יוכל להיות שזא תהבעיה ?
|
חזרה לפורום |
|
|