טקסט הודעת פורום
| 12/14/2008 11:11:00 PM |
|
נושא: אבד מכשיר ניווט GARMIN SUMMIT באזור נחל אורן תאריך: 12/14/2008 11:11:00 PM
מחבר/ת: oded zur
המכשיר נפל מהאופניים ביום שישי ה 12 לדצמבר בשביל לאורך נחל אורן בקטע שבין נחל אלון לעין אורן.
תודה, עודד 0542207945
|
חזרה לפורום |
|
|