טקסט הודעת פורום
12/14/2008 11:28:00 PM
ben g
אתה רציני ??
נושא:
אתה רציני ??
תאריך:
12/14/2008 11:28:00 PM
מחבר/ת:
ben g
גנבו לך את הטרק ?
:mad:
איזה באסה, אני מכיר את ההרגשה, תן לנו עוד פרטים על הגניבה, אולי אז נוכל לעזור יותר...
חזרה לפורום