טקסט הודעת פורום
12/14/2008 11:56:00 PM
ליאור לייבה
סימן מזהה
נושא:
סימן מזהה
תאריך:
12/14/2008 11:56:00 PM
מחבר/ת:
ליאור לייבה
תגיד היה מיץ בבקבוק?ואם כן באיזה טעם?{צוחק)נחמד שהודעת אבל בקבוק מיים ב-10 ש´´ח ספק אם מישהו ישקיע זמן בלחפש אותו
חזרה לפורום