הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/14/2008 11:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור לייבה עם תוכן  סימן מזהה
נושא: סימן מזהה תאריך: 12/14/2008 11:56:00 PM
מחבר/ת: ליאור לייבה

תגיד היה מיץ בבקבוק?ואם כן באיזה טעם?{צוחק)נחמד שהודעת אבל בקבוק מיים ב-10 ש´´ח ספק אם מישהו ישקיע זמן בלחפש אותו


חזרה לפורום