הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/15/2008 9:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רם גבע עם תוכן  קניתי את החליפה של sixsixone ה- pro
נושא: קניתי את החליפה של sixsixone ה- pro תאריך: 12/15/2008 9:37:00 AM
מחבר/ת: רם גבע

קניתי אותה במבצע של ה- 720 ש"ח של החיסול מלאי, אין לי נסיון עם חליפות אחרות, אבל ממה שהספקתי לרכב איתה היא מאוד נוחה ומאווררת והיא יושבת לי בול על הגוף.
כמובן מדדתי כמה מידות עד שמצאתי את זאת שיושבת הכי טוב עלי.
בהצלחה בחיפוש.


חזרה לפורום