נושא: הצעה שלי תאריך: 12/15/2008 12:28:00 PM
מחבר/ת: רותם מויאל
מאחר ואין לי גינה בבית עם צינור אבל יש לי מרפסת, אז קניתי מהום סנטר מיכל ריסוס של 5 ליטר כל פעם שאני חוזר מרכיבה בחורף או אחרי 2-3 רכיבות בקיץ אני משפריץ דגריזר על השרשרת והקסטה נותן לזה כמה דקות להמיס את השומנים משפשף טיפה ושוטף עם מים חמים את הקסטה והשרשרת וגם את האופנים אם צריך,במיכל ריסוס אני יכול לשנות את עוצמת הזרם כך שאני יכול להשתמש בו כמו "גרניק" רק שהזרם לא חזק כל כך שהוא יכול לחדור למיסבים ,מייבש טוב ומשמן את הקסטה עם שמן שאתה יכול לקנות בכל חנות אופניים ,שם קצת שמן על בד ומעביר על השרשרת, מבצע כמה סיבובים עם החלפות הילוכים(עובר על כל הגלג"שים) וזהו. בלי הרבה שמן כך שלא מטפטף ולא צריך לנגב אח"כ את השמן.
כל זה לוקח לי 20 דקות בערך וזהו.
לגבי שמן WD40 לא מומלץ מאחר והוא יותר משמש לניקוי והוא יכול לייבש את החוליות והפינים דבר שיכול לגרום לקרע בעת עומס.
|