הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/15/2008 1:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  זה לא זז-קל
נושא: זה לא זז-קל תאריך: 12/15/2008 1:23:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

זה חומר מורכב יותר, שמשאיר שכבה דקה של שימון. אין להשוות את זה לשמן שרשרת יעודי, אבל זה לא פחות טוב משמן מנוע, למשל.

מנסיון...


חזרה לפורום