הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/15/2008 7:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  תודה רבה אבל ..
נושא: תודה רבה אבל .. תאריך: 12/15/2008 7:16:00 PM
מחבר/ת: שי מ

השרשרת היא כולה רופפת ממש לכול החוליות יש חופש יוכל להיות שזה צריך להיות ככה ?

(עם זה לא ברור ומישהו ממש יוכל לעזור לי אני יוכל לשים תמונה ..)


חזרה לפורום