טקסט הודעת פורום
| 12/15/2008 7:16:00 PM |
|
נושא: תודה רבה אבל .. תאריך: 12/15/2008 7:16:00 PM
מחבר/ת: שי מ
השרשרת היא כולה רופפת ממש לכול החוליות יש חופש יוכל להיות שזה צריך להיות ככה ?
(עם זה לא ברור ומישהו ממש יוכל לעזור לי אני יוכל לשים תמונה ..)
|
חזרה לפורום |
|
|