טקסט הודעת פורום
| 12/15/2008 9:14:00 PM |
|
נושא: בולם של ROCKSHOX 130mm עושה רעשים תאריך: 12/15/2008 9:14:00 PM
מחבר/ת: adi shapir
הבולם עם מהלך מתכוון בין 85 ל-130. בסיבוב האחרון לפני המהלך הכי גבוה הוא דופק (אולי מהקפיץ) .ז"א נגיד 10 ממ אחרונים יש איזה בעיה שבעיקבותה יש רעשים . האם למישהו יש כיוון מה זה? תודה מראש.
|
חזרה לפורום |
|
|