נושא: אני דווקה מבסוט מסי טי סי, פעמיים שברתי שלדה וחישו תאריך: 12/15/2008 9:51:00 PM
מחבר/ת: בני trek
וחישוק ונתנו לי שלדה תמיד מדגם מתקדם יותר בלי ויכוחים ובלי הוכחות מבלי לשלוח להם את השבור לפני, אבל גם לי לא ברור הקטע של אחריות לכל החיים שלהם, הרי מי מא :confused: יתנו במיוחד הישראלי המצוי שאוהב לקנות ולהתחדש כל הזמן מחזיק אופניים יותר משנתיים שלוש, בד"כ משדרגים אפילו בחנויות היבואן והופ לבא בתור אין אחריות זה דבילי, אף אדם במדינה לא יחזיק אופני הרים לכל החיים.
|