טקסט הודעת פורום
12/15/2008 10:05:00 PM
אלי בן-נון
אבל אפשר..?
נושא:
אבל אפשר..?
תאריך:
12/15/2008 10:05:00 PM
מחבר/ת:
אלי בן-נון
נגיד לעשות עם השמן של המכונות תפירה נסיעה אחת? עד לחנות אופניים וחזור..?
(פשוט ניגמר לי המוטוקרוס ואין לי כוח ללכת ברגל...)
חזרה לפורום