הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/15/2008 10:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  אבל אפשר..?
נושא: אבל אפשר..? תאריך: 12/15/2008 10:05:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון

נגיד לעשות עם השמן של המכונות תפירה נסיעה אחת? עד לחנות אופניים וחזור..?
(פשוט ניגמר לי המוטוקרוס ואין לי כוח ללכת ברגל...)


חזרה לפורום