נושא: רעשים ב-U-TURN תאריך: 12/15/2008 11:27:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
אם לכל המהלך הוא עולה/יורד חלק וללא רעשים ורק בסוף מרעיש יש סיכוי שהקפיץ שבור בקצה, הייתי מתקשר לקובי בסידן (היבואן - http://www.becidan.com) לשאול על התופעה.
מעבר לזה: מתי התחיל הרעש? בעקבות פגיעה? או קפיצה גדולה? כשהבולם במהלך המקסימלי, האם הוא מרעיש בנסיעה? האם אתה מנסה להגדיל את מהלך תוך כדי עומס על הבולם? מתי הבולם עבר טיפול?
בהצלחה :)
|