טקסט הודעת פורום
| 12/16/2008 1:10:00 AM |
|
נושא: נוזל בלמים, ותהליך מילוי ב Shimano XT breaks תאריך: 12/16/2008 1:10:00 AM
מחבר/ת: אסף הרים
שלום לכולם
הייתי מעוניין לדעת איזה נוזל בלמים צריך למלא בבלמים מסוג זה? והאם תהליך המילוי מסובך? אם לא, כיצד מבצעים מילוי כזה?
תודה אסף
|
חזרה לפורום |
|
|