הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/16/2008 1:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף הרים עם תוכן  נוזל בלמים, ותהליך מילוי ב Shimano XT breaks
נושא: נוזל בלמים, ותהליך מילוי ב Shimano XT breaks  תאריך: 12/16/2008 1:10:00 AM
מחבר/ת: אסף הרים

שלום לכולם

הייתי מעוניין לדעת איזה נוזל בלמים צריך למלא בבלמים מסוג זה?
והאם תהליך המילוי מסובך?
אם לא, כיצד מבצעים מילוי כזה?

תודה
אסף


חזרה לפורום