הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/5/2002 12:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני.נ עם תוכן  האם הוצאתם בקשה להפגנה?
נושא: האם הוצאתם בקשה להפגנה? תאריך: 11/5/2002 12:15:00 PM
מחבר/ת: דני.נ

:confused: לא ברור מהכתבה האם הוצאתם בקשה להפגנה.
אם כן אנא פרסמו כאן לכל אלה שירצו ורוצים להצטרף.



חזרה לפורום