טקסט הודעת פורום
11/5/2002 12:15:00 PM
דני.נ
האם הוצאתם בקשה להפגנה?
נושא:
האם הוצאתם בקשה להפגנה?
תאריך:
11/5/2002 12:15:00 PM
מחבר/ת:
דני.נ
:confused: לא ברור מהכתבה האם הוצאתם בקשה להפגנה.
אם כן אנא פרסמו כאן לכל אלה שירצו ורוצים להצטרף.
חזרה לפורום