נושא: עזרה! רפידות צמודות מידי לדיסק - מה עושים? תאריך: 12/16/2008 2:53:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי
אהלן אני בדרכ מוביל את האופניים בתוך הרכב מה שכמובן דורש פירוק הגלגל הקדמי אני יכול רק להניח שזה הגורם לכך שהרפידות אמנם לא נסגרו כי אני משתמש בספייסר אבל איכשהו זזו והמרחק בינהן מצומצם. אני לא רואה את זה בעין אבל שומע את הדיסק מתחכך בהן ועוד סימן הוא שהמעצור הקידמי יותר רגיש, לוחץ פחות כדי לעצור.
מה עושים? צרפתי תמונות מתחתית האופניים, HAYES 9
תודה לעוזרים
|