נושא: לפי התמונה תאריך: 12/16/2008 4:11:00 PM
מחבר/ת: טיגרן ארוטיוניאן
ניראה שהכל בסדר והאוזניים הקטנות של הרפידות צמודות לדפנות. אולי כתוצאה מפרוק הגלגל, הדיסק עצמו קיבל מכה והבעיה בדיסק ולא ברפידות. תרכיב את הגלגל, תסובב אותו באופן חופשי ותביט מלמעלה על עובי הדופן של הדיסק, תיראה אם הוא מסתובב חלק ותמיד אחיד או שיש עיוות ורואים שינוי בתנועה בשעת סיבוב (כמו שמיניות בגלגל). אם הדיסק בסדר, אז תעשה קצת סיבוב על האופניים, תבלום קצת, אם זה הרפידות, הן יתישבו לבד במקום.
|