נושא: איתן ברמן היקר שלום תאריך: 12/16/2008 6:43:00 PM
מחבר/ת: יואל לביא
או קיי, אני כלל לא נמנה על -לא אוהבי טרק, נהפוך הוא האופניים שרתו אותי בנאמנות וכיף רב למספר נכבד של חודשים, הטרוניה שלי נבעה מכך שבתמימות האמנתי שאחריות לכל החיים משמעותה שהחלק באמת עמיד לכל החיים, או לפחות לזמן רב, וביודעי שחלק זה הוחלף לפני כשנה עקב שבר זהה סברתי שהיבואן/ יצרן יחוש מעט אחריות וישתתף איתי בעלות החלק, לא בקשתי אחריות אלא רק מחיר מוזל (שאף הוצע לי בחנות, אך לאחר מכן נאמר לי שהחלק לא קיים והציעו לי לרכוש חלק זהה יקר יותר) לאחרונה הבנתי שאחריות לכל החיים זה סה"כ אקט שווקי, כי רוב הרוכשים המקוריים מוכרים את האופניים הלאה.. לגבי הדיבה שאתה טוען, אז כך- אני לא כתבתי אף מילה אחת שהיא לא נכונה, כתבתי רק עובדות, אולי ציפיתי ליותר מידי בעולם קפיטליסטי שבו כל הדרכים כשרות למכור עוד ועוד ואף בדרכים מעט מטעות, בכל אופן אתה מוזמן לתבוע אותי.. יואל
|