נושא: שאלה על סיבולת ו כוח שריר הרגל תאריך: 12/16/2008 8:05:00 PM
מחבר/ת: עידן כחלון
/1שלום אני רוכב כמעת כול יום ו אני רוצה לדעת למה ליפעמים אחרי 6/7 KM אני פשוט מת מעייפות חם לי 2 אני רוצה לפתח את שריר הרגל אבל כמה שאני רוכב הוא נראה כמו בלטה מרובע אבל מרגיש שריר וכשאני רועה רוכבים אחרים ברכיבות או בTV זה כאילו ששריר הרגל שלהם מתחלק ורואים כמו שלושה שרירים .
|