נושא: גם לי זה קורה תאריך: 12/16/2008 11:39:00 PM
מחבר/ת: שי קרחי
ובדרך כלל אני משחרר את שני הברגים שמחזקים את הקליפר, כך שהוא קצת זז(לא לגמרי), אחר כך אני מסובב את הגלגל ולוחץ על הידית וסוגר את הברגים. זה בעצם ממרכז את הדיסק. אם עדיין יהיו חיכוחים קטנים הם יעברו כבר עם הזמן. אצלי זה תמיד עובד ! ;)
|