הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/16/2008 11:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי קרחי עם תוכן  גם לי זה קורה
נושא: גם לי זה קורה תאריך: 12/16/2008 11:39:00 PM
מחבר/ת: שי קרחי

ובדרך כלל אני משחרר את שני הברגים שמחזקים את הקליפר, כך שהוא קצת זז(לא לגמרי), אחר כך אני מסובב את הגלגל ולוחץ על הידית וסוגר את הברגים.
זה בעצם ממרכז את הדיסק. אם עדיין יהיו חיכוחים קטנים הם יעברו כבר עם הזמן.
אצלי זה תמיד עובד ! ;)


חזרה לפורום