נושא: לדעתי תאריך: 12/17/2008
מחבר/ת: שי קרחי
לדעתי לא היית צריך לבקש הוזלה אלא לבוא בתור אחד שקנה את האופניים חדשות. בדרך כלל לא מבקשים הוכחות ורוב הסיכויים,לפי מה שאני חושב, היית מקבל חלק חדש. וכרגע במצב שלך רעיון טוב הוא לנסות ולפנות ליצרן או שאתה אפילו יכול לנסות בחנות אחרת של היבואן. וכן זה באמת מעצבן ונשמע לא הגיוני שאותו חלק ישבר פעמיים, זה קרה לי עם בולם של האופניים הקודמות שלי שהיו יד שניה והצלחתי להוציא מהחנות את החלק החדש.
|