הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/17/2008 7:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  זה לא ממרכז את ה...
נושא: זה לא ממרכז את ה... תאריך: 12/17/2008 7:27:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

דיסק אלא את הקליפר,הדיסק נשאר בדיוק באותו מקום.


חזרה לפורום