טקסט הודעת פורום
12/17/2008 7:27:00 AM
גיא בראל
זה לא ממרכז את ה...
נושא:
זה לא ממרכז את ה...
תאריך:
12/17/2008 7:27:00 AM
מחבר/ת:
גיא בראל
דיסק אלא את הקליפר,הדיסק נשאר בדיוק באותו מקום.
חזרה לפורום