טקסט הודעת פורום
| 12/17/2008 7:34:00 AM |
|
נושא: שתי אפשרויות... תאריך: 12/17/2008 7:34:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
או שכמו שציין פה אחר הרוטור עקום או שפשוט שחרר מעט את ברגי הקליפר לחץ על ידית הברקס וסגור אותם בחזרה,הפעולה "מיישרת" את הקליפר ביחס לרוטור,לפעמים הקליפר מקבל מכה קטנה וזז.
|
חזרה לפורום |
|
|