נושא: אין סיכוי שזה שווה משהו תאריך: 12/17/2008 7:56:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
בולמי זעזועים הכי בסיסיים עולים לבד - כל אחד - כמה מאות שקלים. גם השלדה מורכבת יותר - לפחות שני חלקים, ולפחות שני מיסבים יותר משלדה ללא שיכוך. אני מנחש שיש שם גם מערכת הילוכים, ומן הסתם גלגלים, בלמים ועוד. במחיר כזה ניתן למכור אופניים רק אם כל הרכיבים הם באיכות מאוד נמוכה. גם אם נתעלם מחווית רכיבה עלובה, קשה לי להאמין שכל הרכיבים יתפקדו לאורך זמן. אם הקפיצים יפסיקו לתפקד - יהיו לך סתם אופניים כבדים, אבל כשהבלמים לא ממש יבלמו, זה כבר יכול להיות מסוכן.
בשורה התחתונה - 350ש"ח בשביל גוש ברזל שיעמוד במחסן/מרפסת/חניה זה ממש הרבה כסף...
במחיר הזה הייתי מחפש אופניים ללא בולמי זעזועים וללא הילוכים. אני לא יודע מה מטרת קניית האופניים, אבל לנסיעות רגועות על דרכים סלולות אפשר להסתפק באופניים כאלה, וגם להניח שהם ישרדו כמה שנים.
|