הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/17/2008 10:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  עזרה עם ברקס דיסק ..
נושא: עזרה עם ברקס דיסק .. תאריך: 12/17/2008 10:34:00 PM
מחבר/ת: שי מ

הרטור שלי עושה רעש חריקה חזר שאני עוצר ואמרו לי שזה בגלל שנגעו בדיסק עם הידיים ויש עליו שמן ..

האם זה נכון ?? וגם עם כן איך מנקים אותו ?

תודה מראש


חזרה לפורום