טקסט הודעת פורום
| 12/17/2008 10:34:00 PM |
|
נושא: עזרה עם ברקס דיסק .. תאריך: 12/17/2008 10:34:00 PM
מחבר/ת: שי מ
הרטור שלי עושה רעש חריקה חזר שאני עוצר ואמרו לי שזה בגלל שנגעו בדיסק עם הידיים ויש עליו שמן ..
האם זה נכון ?? וגם עם כן איך מנקים אותו ?
תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|