הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2008 9:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  אין לי מושג תאמת..
נושא: אין לי מושג תאמת.. תאריך: 12/18/2008 9:03:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון

ראיתי שרשום רק מאחוריו "rd-m510" אין לי מושג עם או מעביר ארוך או קצר
גם לא יודע תאמת מאיזה שנה הוא.. :o
יש לך אולי דרך לדעת לפי הדגם?

וכן חוליה שלמה זה ארוך מידי ובשביעיה השרשרת נוגעת מעל המעביר...



חזרה לפורום