טקסט הודעת פורום
| 12/18/2008 9:03:00 AM |
|
נושא: אין לי מושג תאמת.. תאריך: 12/18/2008 9:03:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון
ראיתי שרשום רק מאחוריו "rd-m510" אין לי מושג עם או מעביר ארוך או קצר גם לא יודע תאמת מאיזה שנה הוא.. :o יש לך אולי דרך לדעת לפי הדגם?
וכן חוליה שלמה זה ארוך מידי ובשביעיה השרשרת נוגעת מעל המעביר...
|
חזרה לפורום |
|
|