נושא: הסבר ממש לא מספק תאריך: 12/18/2008 4:05:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
נכון כשאתה חוטף סנייק בייט זה סופני מבחינת הפנימית לתקן אותה זה כמעט בלתי אפשרי אממ אני מסכים שזה קורה בד"כ מקפיצות אני רק יוסיף שגם בגינות סלעים גדולות יעני סלעים גדולים אתה עלול לחטוף יפה (שוקף) אממ סנייק בייט זה בעצם כשהפנימית נתפסת בין הצמיג לחישוק ונקרעת מהצביטה שהחישוק יוצר עם הצמיג קוראים לזה סנייק בייט מכיוון שנוצרים שני חורים שנראים כמו הקשה של נחש מראה מלבב ומעצבן באותה מידה :giveFinger:
|