הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2008 10:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  אני יוכל להגיד לכם ש.
נושא: אני יוכל להגיד לכם ש. תאריך: 12/18/2008 10:27:00 PM
מחבר/ת: שי מ

הרטור ישר ממש זה לא ממנו ..

לגבי הרפידות אין לי מושג .. ומישהו יוכל להגיד לי איך להוציא את הרפידות
ואז איזה טיפול לעשות ?.

ולגבי השמן, הברקס ניחלש הוא לא מגיע כמעט למצב של עצירה מוחלטת של הגלגל (חריקה)..

אז לסיכם מישהו יוכל להגיד לי מה לעשות איתו ?

תודה רבה :p


חזרה לפורום