טקסט הודעת פורום
12/19/2008 6:54:00 PM
שחר חברוני
אני מאוד ממליץ לך לדחות את הקניה ולבחון אופני 29"
נושא:
אני מאוד ממליץ לך לדחות את הקניה ולבחון אופני 29"
תאריך:
12/19/2008 6:54:00 PM
מחבר/ת:
שחר חברוני
בגובה שלך זה ממש מתבקש.
נסה אותן אני בטוח שכל דגם של 29" יהיה לך נוח יותר.
חזרה לפורום