הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/19/2008 8:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כמה הערות
נושא: כמה הערות תאריך: 12/19/2008 8:55:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

א. למה אתה מתעקש על דיסקים הידראוליים (אני שואל ברצינות)?
לטעמי עדיף "להסתפק" בבלמי חישוק, ולהשקיע את ההפרש בבולם זעזועים קדמי טוב.

ב. כבר שנים שאין 24 הילוכים בסדרת DEORE. המעביר האחורי הוא כמעט הרכיב הזול ביותר במערכת והפחות משמעותי - אבל יש עליו לוגו גדול ומרשים... הרכיב החשוב ביותר הוא ידיות ההילוכים (שיפטרים) - והיא ברמת אסרה, אפילו לא הרמה הגבוהה ביותר ל24 הילוכים של שימאנו. "אז, שלא יעבדו עליך..."

ג. אם כבר GT (שהם אחלה אופניים) הייתי לוקח את אלה, ומשדרג את הבולם במעמד הקניה:
http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=259&ArticleID=1534&Page=1

ד. בעצם, הייתי מעדיף אפילו את אלה:
http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=259&ArticleID=1302&Page=1
יש להם מעביר אחורי "נחות" יותר (אליויו), אבל ידיות טובות יותר (גם כן אליויו, שזה הטופ של 24 הילוכים בשימאנו. דרך אגב, זו המערכת שבה אני משתמש) כך שמבחינתי מערכת ההילוכים שלהם אפילו יותר טובה מהאחרים... והמחיר שלהם משאיר לך יותר אויר לשדרוג הבולם...

ה. המזלג שכל הזוגות האלה מגיעים איתו יתפקד בצורה סבירה - לתקופה מוגבלת. אם אין לך כונה לטפל בו כל 25-30 שעות רכיבה, כדאי לרכוש משהו שיספק את הביצועים לאורך יותר זמן.

ו. כמעט בכל הדגמים האלה יש קסטות עם 12-32 הילוכים - כדאי מאוד לשדרג את הקסטה במעמד הקניה למשהו עם גלגלי שיניים 11-32, ואם 27 הילוכים אז אפשר גם ל 11-34. ממש לא ברור לי על מה בדיוק הם חשבו שם... דרך אגב, בדגם הזול ביותר יש קסטה 11-32, זהה לזו שאני משתמש בה באופניים שלי...

בהצלחה


חזרה לפורום