הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/19/2008 9:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  איזה הילוך נוסף??
נושא: איזה הילוך נוסף?? תאריך: 12/19/2008 9:00:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

ההילוך הגבוה ביותר וההילוך הנמוך ביותר יכולים להיות זהים בין מערכות 24 ו 27 הילוכים. זה תלוי בקסטה ובקראנק. ההבדל החשוב הוא ביחס בין הילוך להילוך, מה שחשוב למתחרים, ובלתי מורגש על ידי מתחילים.

ודרך אגב, באופניים שהוא מדבר עליהם עם 27 הילוכים הגלג"ש הגדול ביותר מאחור הוא 32T, שהוא זהה לזה שיש באופניים עם 24 הילוכים. ההבדל הוא דוקא בהילוך הגבוה ביותר, ששם בדגם היותר נמוך יש 11T ובדגם היקר 12T, כלומר בערך חצי הילוך יותר נמוך - כלומר דוקא ההבדל הוא בהילוכים הגבוהים (בירידות, לא בעליות), ולרעת המערכת 27 הילוכים.



חזרה לפורום