נושא: חיבור specialized xc comp על האוטו תאריך: 12/19/2008 9:05:00 PM
מחבר/ת: elad amir
שלום לכולם, קניתי אופנים חדשים, סיכוך מלא כפי שמצויין בוכתרת, האם מישהו יודע אם יש בעיה להעמיס אותם על המנשא הצהוב של הרבה (המנשא הסטנדרטי)? פשוט נראה לי שהבולם האחורי ישב על התושבת שאמורה להתחזיק את השלדה... אשמח לשמוע הערות
|