הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/19/2008 9:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  elad amir עם תוכן  חיבור specialized xc comp על האוטו
נושא: חיבור specialized xc comp על האוטו תאריך: 12/19/2008 9:05:00 PM
מחבר/ת: elad amir

שלום לכולם,
קניתי אופנים חדשים, סיכוך מלא כפי שמצויין בוכתרת,
האם מישהו יודע אם יש בעיה להעמיס אותם על המנשא הצהוב של הרבה (המנשא הסטנדרטי)?
פשוט נראה לי שהבולם האחורי ישב על התושבת שאמורה להתחזיק את השלדה...
אשמח לשמוע הערות


חזרה לפורום