טקסט הודעת פורום
12/20/2008 4:15:00 AM
אלי בן-נון
נידמה לי שזה הצלבה..
נושא:
נידמה לי שזה הצלבה..
תאריך:
12/20/2008 4:15:00 AM
מחבר/ת:
אלי בן-נון
ובגלל זה יש רעשים...
וגם יכול להיות גם ששימון וגירוז יעזור גם למנוע רעש...
אבל חכה לתגובות נוספות ממבינים יותר...
חזרה לפורום