הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/20/2008 4:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  נידמה לי שזה הצלבה..
נושא: נידמה לי שזה הצלבה.. תאריך: 12/20/2008 4:15:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון

ובגלל זה יש רעשים...
וגם יכול להיות גם ששימון וגירוז יעזור גם למנוע רעש...

אבל חכה לתגובות נוספות ממבינים יותר...


חזרה לפורום