הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/20/2008 3:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  דוקא לא נשמע כמו הצלבה
נושא: דוקא לא נשמע כמו הצלבה תאריך: 12/20/2008 3:15:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

הגלג"ש הגדול מלפנים אמור לעבוד עם 5,6,7,8, ולא צריכה להיות בעיה.
נכון שהאיבזור איננו מהיקרים של שימאנו, אבל לשימושי יוממות עירונית הם אמורים להספיק מעל ומעבר.

יכול להיות שזה איזשהו כיוון במעביר הקדמי, או חופש מסויים בקראנק עצמו, אבל קשה מאוד לנחש על סמך מה שכתבת. כדאי להתייעץ עם מישהו שמבין ויכול לראות ולשמוע בעצמו.


חזרה לפורום