נושא: רק קפיצים?? בלי שום מנגנון שיכוך? תאריך: 12/20/2008 3:19:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בלי קצת אלסטומר לסגירת מהלך (למניעת טריקה של הבולם)?
אם כן - ניקוי וגירוז. כל גריז יהיה טוב, משום שאין שם עומסים גדולים, אין חיכוכים קיצוניים, ואין טמפרטורות משמעותיות.
אבל אם זה המצב, הייתי בודק את האפשרות להוסיף חתיכת גומי למניעת טריקה בסגירה - ואולי גם בפתיחה. שניהם לא מוסיפים חיים לבולם, למיסבים ולשלדה.
|