הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/20/2008 3:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא הייתי משאיר חורים ללא חישורים
נושא: לא הייתי משאיר חורים ללא חישורים תאריך: 12/20/2008 3:27:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

מי שתכנן את החישוק תכנן אותו לעומסים מסויימים, ולי אין את הכלים הדרושים להבין מה יוכל ומה לא יוכל חישוק כזה לעשות בבניה כמו שאתה מתאר.

גלגלי "20 מקובלים באופני BMX, ויש גם כאלה שמתוכננים עם 28 חורים.
קבל תוצאות חיפוש בגוגל:
http://www.google.com/products?complete=1&hl=en&q=RIM+20%22+28H&um=1&ie=UTF-8&sa=X&oi=product_result_group&resnum=1&ct=title

בילוי נעים :cool:


חזרה לפורום