נושא: מצאתי את מקור הרעש תאריך: 12/20/2008 4:27:00 PM
מחבר/ת: ד ק
מקור הרעש הוא בנגיע של השרשרת כאשר אני עושה כוח על הקראנק הימני, יש עיוות מסויים של המערכת והצלחת מתקרבת מילימטר למעביר הקדמי ואז הכל רועד. כשאני נוסע עם ההגודל על המעביר ודוחף קצת את המעביר אין רעש והיציבות טובה יותר. אז מצד אחד צריך רק לכוון מחדש את המעביר.
מצד שני בנסיעה היום הרגשתי ש 48/11 זה הילוך טוב אבל במישורת אחרי כמה מאות מטרים כבר יש צורך למשהו יותר חזק ולכן הרעיון של צלחת דאבל כביש של 50-39 או 52-39 עדיין מעניין אותי, זה בכלל אפשרי? או יש צורך להחליף ממש את כל המערכת (מעבירים קדמיים אחוריים, צלחות, קראנקים קסטה וידיות הילוכים)?
|