הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/20/2008 5:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיכאל בן סימון עם תוכן  דופק
נושא: דופק תאריך: 12/20/2008 5:04:00 PM
מחבר/ת: מיכאל בן סימון

האם אני מתייחס לדופק מירבי על פי הדופק
הממוצע שמראה השעון או על פי מדידת דופק
שמראה השעון בעת המדידה



חזרה לפורום