טקסט הודעת פורום
12/20/2008 5:04:00 PM
מיכאל בן סימון
דופק
נושא:
דופק
תאריך:
12/20/2008 5:04:00 PM
מחבר/ת:
מיכאל בן סימון
האם אני מתייחס לדופק מירבי על פי הדופק
הממוצע שמראה השעון או על פי מדידת דופק
שמראה השעון בעת המדידה
חזרה לפורום