הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/20/2008 6:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  אבל אפשרי נכון?
נושא: אבל אפשרי נכון? תאריך: 12/20/2008 6:43:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון

אני יודע שלא מומלץ בגלל שה חילוק של המישקל לא הכי נכון...
אבל אני רוצה מאוד פשוב דאבל גאנ´ט..
וזה עדיין יהיה יותר חזק ממה שיש לי...(אצלי זה רק פח מאפן(וכל מדרגה יכולה לעשות אותו גלגל ביצה...
כמובן שהייתי מעדיף של 28 שפיצי אבל לא מייבאים לארץ.. :((


חזרה לפורום