נושא: אבל אפשרי נכון? תאריך: 12/20/2008 6:43:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון
אני יודע שלא מומלץ בגלל שה חילוק של המישקל לא הכי נכון... אבל אני רוצה מאוד פשוב דאבל גאנ´ט.. וזה עדיין יהיה יותר חזק ממה שיש לי...(אצלי זה רק פח מאפן(וכל מדרגה יכולה לעשות אותו גלגל ביצה... כמובן שהייתי מעדיף של 28 שפיצי אבל לא מייבאים לארץ.. :((
|